uuuuusch

jag är fortfarande sjuk. hatar det. kämpade mig igenom dagen igår i alla fall, den var riktigt lång! men det gick bra som tur är. fick hem alla grejerna igår men orkade inte sätta ihop så mycket, kunde inte ens, verktyg fattades såklart... ska försöka fixa det idag. hann fixa lite inne på toan däremot, skruvade ihop en fin bänk och satte upp duschstång+draperi och la in nya mattan. vilken förändring! stod och beundrade det hur länge som helst. tänk vad småsaker kan göra med rum. åh det ska bli så kul när allt är klart. nästa projekt är soffan, det känns lite drygare. att få ut den gamla och in den nya. men det löser sig väl på nåt sätt det med.
imorse FÖRE KL.08:00 TERRORISERADE TELEFONFÖRSÄLJARE MIG. får man ens göra så? dom ringde serri minst sex gånger, både på hemtelefonen och mobilen. allvarligt, jag höll på att flippa ur. dom borde skjutas. det är knappt ett jobb, dom jobbar för knappt nånting och ska förstöra andras liv och göra andra människor arga, hur kul är det?

whatever... bjuder på en skööön låt som avslut, bye byes.

hei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0