solita

ja jag är ensam hemma en lördag kväll när jag är ledig resten av helgen, det är helt fantastiskt, fast egentligen är det helt fantastiskt deprimerande! faktiskt... längesen jag var ensam såhär mycket och det är fan överskattat. i alla fall för mig... fast det är väl skönt att vara hemma också, man ska inte klaga, men sällskap skadar väl aldrig. får väl äta min glass själv. imorgon ska jag städa HELA dagen, det har jag bestämt mig för. det ska bli skitrent! jätterent! på måndag åker jag nämligen till ikea och inhandlar olika saker, men whatever, det måste i alla fall vara rent och fint då och framkomligt. måste också rensa ut lite olika saker som står här nu... slit!!! men det ska nog gå. jobbigt är att jag börjar bli förkyld... orka bli det nu liksom. ska försöka dricka mycket te och sova gott inatt så hoppas jag att jag känner mig bättre imorgon. det har varit mycket på jobbet dom här dagarna också så jag behöver vila. tur att jag inte skulle gå ut eller nåt idag. det får bli senare! jaja nu ska jag göra något annat... exakt vad vet jag inte men vem bryr sig... hejrå.


hei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0