pyssel

har städat hela dagen, med några avbrott då såklart men ändå, är inte ens klar ännu, men det får fixas sen. det viktigaste är klart så att alla grejer kommer in imorgon. ska till ikea, hoppas jag får hem grejerna imorgon om det funkar så som jag tror... ska åka dit själv, tråkigt men jaja då kan jag ta all den tid jag behöver.
min näsa är så otroligt störande. hatar att vara förkyld. allting är bara irriterande. näsan rinner och kliar och ögonen tårar och är jättekänsliga för ljus. och så nyser man typ konstant och är tjock i halsen. bläääääääää, vill inte. ska väl sova nu så kroppen får vila då, för jag SKA fan åka till ikea imorgon alltså. ååh det kommer bli så fint!. sååå, nattii natti!

hei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0