blä

jag är typ grinig och trött just nu. inte så grinig egentligen men jag var det förut idag. värsta ruschen på länge, konstant kö, springande tills man blir svettig och otrevliga människor... sånt gör att man inte kan hålla humöret uppe, hur mycket man än försöker. är verkligen helt slut, och så börjar jag jobba kl.08 imorgon igen, jävla skit. sen är jag i alla fall ledig men helt seriöst är jag tvungen att spendera helgen med att städa ordentligt (!) eftersom jag på måndag tänkte åka till ikea och inhandla mina nya fina saker. jag är grymt taggad! ska bli så himla roligt! det kommer bli så fint! då är det bara soffan som fattas sen. jaja nu ska jag dricka cola och glo på tv eller the city på datorn... eller så ruttnar jag bara bort, helt allmänt. vill typ dö just nu känns det som. jag är verkligen inte taggad på att gå upp nångång efter kl.06 imorgon. GOD DAMMIT!

hei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0