devotchka - how it ends

mycket fin låt! hörde den första gången vid reklamen för det där dataspelet, fick rysningar i hela kroppen varje gång jag såg den på tv.

innan jag kom hem hade jag världens huvudvärk. efter att ha pratat i telefon med världens bästa familj hit och dit så mår jag bra igen. det kan man kalla medicin<3

hade en trevlig pratstund med min fina vän i stan. köpte en parfym igen, naomi campbell denna gången också, såklart, dom luktar ju så gott. måste skaffa mig alla tror jag! äntligen köpte jag min jävla hårspray också så att mitt hår inte behöver kännas som att det inte existerar. mycket bra.
nu ska jag dricka äppeljuice och sen typ knyta mig tror jag. eller så blir det lite mer chillpill vid datorn eller så glor jag på tvn. svårt val...

hei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0